2006/08/31

ابحث مع الشرطه

الجريمه لا تفيد
-

قمة الهيافه و الفضى الانساني .. ان يتفرغ شخص لكتابه ما بين عشره إلى عشرين تعليق كل يوم في المدونة .. و طبعا لا يخلو تعليقاته الظريفه من سباب بأقبح الألفاظ .. و يبدو ان سيادته يفهم في التدوين لأنه بيدخل بأسماء مختلفه في كل مره .. طبعا أنا مش هزهق من ازاله تعليقاته الوقحه في كل مره هيكتب فيها .. لكن كل ما يضايقني ان يكون زوار المدونه مجبرين على رؤيه مثل هذه الوقاحات
أخيرا .. الأخ صاحب هذا الآي بي ... أشكرك لأنك نجحت في تطفيش الناس من المدونه :)) أرجو أن تكون سعيدا الآن و ابتسامتك البشوشه تملأ يومك و تدويناتك

6 comments:

Anonymous said...

يا زنجولا اقفل التعليقات
وامسحه

انا حزينة ع اللي بيحصل واتمني انك تعدي من الازمة دي

Egyptian Falcon الصقر المصري said...

زنجولا، صباح الخير ياصديقي، طبعاً أنا قرفان جداً من البأف ده اللي عايز يطفش الناس من مدونتك اللي زي الفل دي. المهم ان احنا مش مفروض نسمحله أو لغيره بكده، والحل بسيط جداً. ظبط المدونة عندك انه يكون فيه كنترول على التعليقات، انك تقراها وتراجعها وبعدين توافق او لاتوافق على نشرها، معلش انا عارف ان ده حايحط عبأ كبير عليك، بس حانعمل إيه؟ الدنيا للأسف مليانة مهاويس زي البأف ده وغيره. يالا ربنا معاك انشاء الله ولو احتجت أي مساعدة انا تحت أمرك. سلام ياصاحبي

عبدالله مفتاح said...

زنجولا حبيبي
احنا عارفين مين العبيط ده
متشغلش بالك اقرا ايميلي اللي بعتهولك ورد عليا سلام

Dr. Tantawy said...

انا هعمل اقتراحكم وانشاء الله يزهق يا مسهل

سمسم said...

ازيكم ياجماعه انا جديده واول مرة تقريبا ادخل بس حابه اكون صاحبتكم انا مش داخله شات بس انا لاقيت ان افكارى زيكم وانا مكنتش اعرف بالمدونه وفعلا اتشرف بالتعرف عليكم سمسم

newegyption said...

ماهو حاجة من الاتنين يا تزهق انت وتقفل المدونة يل يزهق هو ويبطل رخامة
وبعدين متزعلش نفسك دى بتحصل فى احسن المدونات
http://newegyption.blogsome.com/